FAQ

1. Hoe wordt mijn bestelling geleverd? Uw bestelling wordt thuisbezorgd door TNT. Bent u niet in de gelegenheid de bestelling aan te nemen, dan wordt uw pakket een tweede keer aangeboden. Daarna wordt u verzocht om uw bestelling af te halen bij uw postkantoor. 


2. Ik heb silver besteld via kyratencate.nl, kan ik nog iets toevoegen? Nee, het is niet mogelijk iets toe te voegen aan een bestelling die u al hebt verstuurd. Uiteraard kunt u gewoon een nieuwe bestelling aanmaken. Indien mogelijk, zullen we proberen alles in 1 keer te versturen. 


3. Kan ik mijn bestelling annuleren? Ja, als u ons direct mailt, kunnen wij de bestelling nog annuleren. Wanneer het pakket eenmaal naar u onderweg is, niet meer. Maar ook dan is er niets aan de hand. U gebruikt gewoon het retourformulier en zendt het pakket weer naar ons terug. 


4. Hoe weet ik dat mijn bestelling via kyratencate.nl goed is ontvangen? Als u via kyratencate.nl een bestelling hebt geplaatst, dan ontvangt u direct een ontvangstbevestiging in uw email box. Is dat niet het geval, controleert u dan of uw email adres klopt. Wanneer u dan nog geen email ontvangt kunt u contact op nemen met kyra@kyratencate.nl of u belt met +31 (0)653450758


5. Ik ben niet vaak thuis. Kan mijn bestelling ook ergens anders worden afgeleverd? Als u niet vaak thuis bent kunt u uw zilver op uw werkadres laten afleveren. Als u uw gegevens invoert kunt u hiervoor klikken op: 'Kies ander afleveradres'.