Bestellen

Bestellen bij Kyra ten Cate gaat heel eenvoudig. U maakt eerst een nieuw account aan. Daarna kunt u in het profiel uw gegevens invullen. Zodra u bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen. U kiest het zilver of bestek vervolgens in uw winkelmandje. Wanneer u klaar bent met winklen, kiest u voor de optie "bestellen". Uw bestelling is pas definitief als u de betaling definitief heeft afgerond. U ontvangt dan direct van ons een ontvangstbevestiging in uw email box. Is dat niet het geval, controleert u dan of uw e-mail adres klopt. Wanneer u dan nog geen email ontvangt kunt u contact op nemen met ons kyra@kyratencate.nl of u belt met +31(0)653450758


1. Hoe wordt mijn bestelling geleverd? Uw bestelling wordt thuisbezorgd door TNT. Bent u niet in de gelegenheid de bestelling aan te nemen, dan wordt uw pakket een tweede keer aangeboden. Daarna wordt u verzocht om uw bestelling af te halen bij uw postkantoor. 


2. Ik heb net silver besteld via kyratencate.nl, kan ik nog iets toevoegen? Nee, het is niet mogelijk iets toe te voegen aan een bestelling die u al hebt verstuurd. Uiteraard kunt u gewoon een nieuwe bestelling aanmaken. Indien mogelijk, zullen we proberen alles in 1 keer te versturen. 

 
3. Kan ik mijn bestelling annuleren? Ja, als u ons direct mailt, kunnen wij de bestelling nog annuleren. Wanneer het pakket eenmaal naar u onderweg is, niet meer. Maar ook dan is er niets aan de hand.


4. Hoe weet ik dat mijn bestelling via kyratencate.nl goed is ontvangen? Als u viakyratencate.nl een bestelling hebt geplaatst, dan ontvangt u direct eenontvangstbevestiging in uw email box. Is dat niet het geval, controleert u dan of uw email adres klopt. Wanneer u dan nog geen email ontvangt kunt u contact op nemen met kyra@kyratencate.nl of u belt met +31 (0)653450758


5. Ik ben niet vaak thuis. Kan mijn bestelling ook ergens anders worden afgeleverd? Als u niet vaak thuis bent kunt u uw schoenen op uw werkadres laten afleveren. Als u uw gegevens invoert kunt u hiervoor klikken op: 'Kies ander afleveradres'.